تصاویری از مطب اقای دکتر شبستری در مشهد

8296D098-9BEE-4BD6-8296-A5058D6AC523.jpeg

تصاویری از مطب اقای دکتر شبستری در مشهد

اتاق های طلایی و نارنجی ، بترتیب جهت درمانهای زیبایی و ایمپلنت مورد استفاده واقع میشوند .

درمانهای ترمیمی و عمومی در اتاقهای دیگری انجام می پذیرند تا بدین ترتیب ، میزان آلودگی  میکروبی احتمالی در محیط ، به حداقل ممکنه برسد.

ذرات معلق در فضا که آئروسل نام دارند  و حاوی ذرات بزاق و خون و میکروبها هستند ،گاها تا دوساعت پس از ترک اتاق کار دندانپزشکی توسط بیمار قبلی ، هنوز در هوا بشکل معلق وجود دارند .

لذا ، تعداد اتاق های متعدد برای درمانهای مختلف دندانپزشکی ، بهمراه بهره گیری از سیستم پیشرفته تصفیه میکروبی هوای آفیس و بکار گیری تمهیداتی همچون استفاده از دهان شویه ضد میکروبی قبل از شروع جراحی و ….  این ذرات معلق در هوای اتاق کار را به حداقل میرساند .

داشتن اتاقهای متعدد کار درمانی ، که در مورد مطب ما چهار اتاق هستند ، میزان  انتقال این ذرات معلق به بیمار بعدی را  عملا به صفر می رساند .

افتخار ما ارائه خدمات پیشرفته دندانپزشکی  با بهترین ابزار و وسایل و مرغوبترین مواد دندانی و توسط دند انپزشکی  است که با داشتن بیش از 23 سال تجربه کار کلینیکی ،که حداقل 15 سال آن در کشور استرالیا بوده است ،در  یکی از بهترین و زیباترین  مطب های خصوصی  دندانپزشکی  ایران است   تصاویر نمایانگر گوشه کوچکی از زیبایی و وسعت و امکانات ما هستند . پیشنهاد میکنیم تا حتما از مطب ما دیدن کنید و از مشاوره و معاینه توسط اقای دکتر شبستری بهره مند گردید . در متب ما ، هزینه ای بابت معاینات و مشاوره و حتی گرفتن تصاویر رادیولوژی( با استفاده از سیستم ها ی RVG و فسفر پلیت که حداقل ممکنه دوز اشعه ایکس را به بیمار میتاباند ) دریافت نمی گردد.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو