همه چیز درباره ایمپلنت

61662AF9-C239-44E7-A4FD-F58370ABEF41.jpeg

گام اول

هر عمل جراحی خطرات و مشکلات احتمالی را به همراه دارد.البته اگر همه چیز طبق برنامه ریزی و با دقت انجام گیرد، این خطرات به حداقل خواهند رسید.سؤال اصلی این است که چطور می‌توان از بروز مشکلات ایمپلنت دندان جلوگیری یا پیش گیری کرد؟

چه کار باید بکنیم که ایمپلنت دندان با درصد احتمال موفقیت بالا به انجام برسد؟

پیش گیری از بروز مشکلات ایمپلنت دندان با انتخاب دندانپزشک مجرب و مطمئن اگر شما هم برای ترمیم و یا جایگزین کردن دندان از دست رفته‌تان به فکر استفاده از ایمپلنت هستید، باید پیش از هر چیز در این باره اطلاعات کافی و لازم کسب کنید.

برای این کار می‌توانید به یک دندانپزشک مجرب و مطمئن مراجعه کرده و از او در مورد کاری که می‌خواهید انجام دهید مشورت بگیرید.مطمئناً پرسیدن چند سؤال و کسب آگاهی بیشتر در مورد کاری که قصد انجام آن را دارید ضرری ندارد.

شما پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت باید از مراحلی که قرار است پشت سر بگذارید و مدت زمانی که طول می‌کشد تا ایمپلنت بهبود پیدا کند، اطلاع پیدا کنید.

گام دوم

همچنین باید از دندانپزشکی که می‌خواهید به او مراجعه کنید تعداد ایمپلنت‌هایی که در طول یک سال در دهان بیماران قرار می‌دهد سؤال کنید تا میزان تجربه و سر و کار داشتن او با کاشت ایمپلنت را متوجه شوید.

به علاوه بد نیست که در مورد میزان موفقیت کاشت ایمپلنت هم سؤال کنید.

کاشت ایمپلنت نرخ موفقیتی در حدود 95 درصد دارد.بنابراین اگر فرد مورد نظر شما به‌اندازه کافی در کار خودش مهارت داشته باشد، باید حداقل نرخ موفقیت 95 درصد را به شما گزارش دهد.

در صورتی که متوجه شدید متخصص مورد نظر شما در این کار تخصص کافی ندارد، آموزش‌های لازم را ندیده استیا آن که تعداد ایمپلنت‌هایی که در طول یک سال می‌کارد چندان قابل توجه نیست، شاید بهتر باشد به فرد دیگری مراجعه کنید.

کاشت ایمپلنت چیزی است که در مورد آن دقت و ملاحظات زیادی به خرج دهید.بی‌دقتی در انتخاب دندان پزشک متخصصی که قرار است کاشت ایمپلنت را بر عهده گیرد کلیدی‌ترین تصمیمی است که باید بگیرید و نقش اساسی در بروز یا عدم بروز مشکلات ایمپلنت دندان در آینده دارد.


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو