.‎دوستان متقاضی کاشت ایمپلنت دچار مشکلات استخوانی  

9BC81599-E210-40E4-8B80-790AC987666A.jpeg

دوستان متقاضی کاشت ایمپلنت دچار مشکلات استخوانی

دوستان متقاضی ایمپلنت که از مشکلات استخوانی همانند ارتفاع کم استخوان و نزدیکی به عروق و اعصاب در فک پایین رنج می برند و تنها راه کاشت ایمپلنت برای این موارد ، پیوند استخوان از استخوان لگن با دنده ها و ..تحت بیهوشی است ، و بهمین جهت از کاشت ایمپلنت منصرف شده اند ،  حتما با شخص اقای دکتر شبستری در این موارد خاص مشاوره داشته باشند .

اقای دکتر شبستری اخیرا ایمپلنتهای خاصی که با شکل و فزم خاصی ساخته شده و  تکنولوژی جدیدی در ساخت آنها بکار رفته است را در سفر  اخیر خود به محل تحصیل و کار بیست سال گذشته اشان ( استرالیا /سبدنی) به ارمغان آورده اند .
ایشان ضمن گذراندن دوره کوتاه مدت نحوه کاشت این نوع خاص ایمپلنتها ، که کاملا متفاوت بوده و شکل هندسی خاصی دارد ،  تکنولوژی و وسایل خاص کار گزاری این ایمپلنتها   و  اماده سازی استخوان محل مورد نظر را نیز به مشهد اورده اند .
سیستم لیزر خاص و همینطور سبستم پیزو الکتریک سرجری ، و ابزار ویژه ای برای کاشت اینگونه ایمپلنتها  مورد نیاز است که دسترسی به آین تکنولوژی خاص  و این ایمپلنت خاص به گزارش خود کمپانی تولید کننده ان، بجز مطب دکتر شبستری در محل دیگری در مشهد ،  تاکنون دیده و یا احتمالا  گزارش نشده است .
این تکنولوژی بسیار جدید و مربوط به سال 2017 مبلادی است و پشتوانه علمی غنی مطالعه و تجربه  دانشگاهی در طی 25 سال گذشته در کشور انگلستان ، استرالیا و نیوزلند را دارد و هم اکنون در بهترین مطب های کاشت ایمپلنت لندن ، منچستر  و   انگلستان  …  سیدنی و ملبورن استرالیا  بکار میرود .

با ما تماس بگیرید .

 

 

برای دیدن و دریافت تصاویر و اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر موارد به کانال تلگرام دکتر شبستری و همینطور اینستاگرام دکتر شبستری مراجعه بفرمایید :

 

 

آدرس کانال تلگرام : drshabestari@

 

آدرس اینستاگرام : drshabestari3

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو