بهترین مطب دندانپزشکی مشهد

۱۳۹۸-۱۰-۲۷ توسط amir0

بهترین مطب دندانپزشکی مشهد

_ استفاده از بهترین و جدید ترین وسایل استریلیزاسیون و رعایت تمام نکات ریز و درشت بهداشتی و استریلیزاسیون

_ استفاده از بهترین مواد دندانپزشکی روز دنیا در بهترین مطب دندانپزشکی مشهد

-بدلیل استفاده از مواد با کیفیت در این مطب کلیه درمانها تا دوسال با ارائه برگه گارانتی برای مدت دو سال گارانتی می گردد.

بهترین دندانپزشکی مشهد

_ استفاده از بهترین و دقیق ترین و همینطور کم ضرر ترین روش های تشخیصی و رادیولوژی ( سیستم پیشرفته R . V . G ) که با به حداقل رساندن دوز اشعه X تابیده شدن به بیماران ، بهترین نتیجه ممکن را می توان در مانیتور نصب شده روی یونیت مشاهده و بیماران نیز از کم و کیف مراحل درمان خود اگاه می گردند .

_ مشاوره و همکاری با برخی از برجسته ترین اساتید دندانپزشک در سایر رشته های تخصصی دندانپزشکی مانند جراحی فک و صورت و لثه ، پروتز ثابت و متحرک ، زیبایی ، درمان ریشه و …

مطب دندانپزشکی پیشرفته دکتر شبستری

_ استفاده از بهترین مواد دندانپزشکی روز و برندهای معروف جهانی تضمین دیگری بر موفقیت پایدار درمان های ترمیمی ما می باشد .

استفاده از پیشرفته ترین روش ها و متدهای جراحی دهان و لثه به ویژه در زمینه کاشت ایمپلنت های دندانی با بهره گیری از وسایل ، ابزار و مواد خاص جراحی با کیفیت برتر .

به عنوان مثال : بهره گیری از سیستم ( پیزو ) :

در مورد جراحی ایمپلنت و جراحی های دندان عقل که ضایعات متعاقب جراحی را همانند درد ، تورم و خونریزی به حداقل رسانده و التیام بافت ها با سرعت بیشتری انجام می پذیرد و عوارضی همچون اسیب به اعصاب حسی و حرکتی دهان و فکین و صورت به حداقل می رسد . و یا اسیب دیدگی سینوس های فک بالا در کاشت ایمپلنت به حداقل می رسد .

_ بهره گیری و استفاده از سیستم ( لیزر ) در سفید کردن دندان ها و جراحی های محافظه کارانه لثه ، امکان سریع درمان و تسریع در بهبود بافت های جراحی شده را به ما می دهد .

_ استفاده از سیستم های پیشرفته لابراتوار همانند سیستم مدرن و کامپیوتری کد کم ( CAD CAM ) که امکان ساخت روکش ، بریچ ، و لامینت های درمانی با کیفیت بی نظیر با دقت بسیار بالا دهم میلیمتر را به ما داده و همزمان ، بهترین نتایج را از نظر زیبایی را برای ما فراهم می سازد . با توجه به شیوع برخی از بیماری های واگیردار در جامعه ، همانند هپاتیت ، HIV و … استفاده از بهترین و پیشرفته ترین ابزار استریلیزاسیون و دقت و وسواس فراوان بر انجام تمامی درمان ها ، تحت پوشش حداکثر شرایط استریل امکان پذیر به ما توانایی ان را می دهد تا بتوانیم ضمن ارائه بهترین خدمات درمانی ، به شما اطمینان خاطر لازمه را مبنی بر پاک بودن کامل و دقیق تمام ابزار و وسایل درمانی و محیط کار را می دهیم .

اتاق نارنجی جراحی های کوچک

جملات اخربه قلم دکتر شبستری

تعامل با بیماران در زمینه فراهم اوردن شرایط خاص در حین درمان برای انان ، و توجه به خواسته های شخصی انها در مورد رنگ و وضعیت و چیدمان دندان هایشان همینطور تعامل در زمینه پرداخت هزینه های درمانی به ویژه در مورد ( ایمپلنت ها )  برای بیماران تسهیلات پرداخت اقساطی در نظر گرفته می شود .

در این زمینه می توانید با امور اداری و حسابداری مطب دندانپزشکی دکتر شبستری تماس بگیرید .

اصرار تاکید ما بر فراهم اوردن محیط استریل ضد عفونی شده و وسایل کاملا استریل تا حد امکان ، یکی از مهمترین مزایای مراجعه بیماران به مطب دکتر شبستری است .

با توجه به توریستی بودن مشهد و مراجعه بیماران از کشورها و استان های مختلف ، احتمال و امکان انتقال بیماری های ویروسی و عفونی بومی نواحی اگر به افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی شهر توریستی مشهد وجود دارد . لذا در مرکز ما تاکید خاص بر روی بررسی وضعیت عمومی بیماران مراجعه کننده به مطب می شود .

و در صورت لزوم با همکاران و پزشکان محترم اقدامات لازم انجام می شود .

مفتخریم تا در خدمت شما در بهترین مطب دندانپزشکی مشهد باشیم

ما را در به زبان انگلیسی دنبال کنیدما ارا در زبان عربی دنبال کنید


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو