دندانپزشکی زیبایی در مشهد

8709E8BC-BC89-4A6D-83F1-5A543C62FE5C.jpeg

روکشهای تمام سرامیک

امروزه با پیشرفت سرامیکهای دندانی مواد مختلفی جهت ساخت روکشهای تمام سرامیک در دسترس است که با توجه به شرایط دندان بیمار قابل استفاده می باشد. این مواد زیبایی و درخشندگی بسیار زیبایی دارند و بر خلاف روکشهای بدنه فلزی سبب تغییر رنگ لثه

تصاویرتصویر نمونه درمان های لامینت سرامیکی و ایمپلنت و اصلاح طرح لبخند انجام شده توسط دکتر شبستری

 

هشت واحد لامینت سرامیکی IPS emax در فک پایین که طبق درخواست بیمار،  از سرامیک  با رنگ اکسترا بلیچ استفاده گردید .

نشده و سازگاری خوبی با آن دارند.

 لامینت سرامیکی برای هشت دندان قدامی بالا با رنگهای بلیچ و ضخامت کم حدود 0/3 میلی متر، نوع IPS emax انجام گردید که سایه و رنگ آمیزی کاملا طبیعی و شفاف دارد و درعین حال مستحکم و زیباست .

ونیر پرسلنی (لامینیت)

این درمان بیشتر در دندانهای قدامی انجام می شود. معمولاً از دندانها قالب تهیه شده و در لابراتوار یک پوسته پرسلنی با نمائی بسیار زیبا ساخته می شود. در جلسه کلینیک این لامینیتها چسبانده می شود. این درمان معمولاً در بستن فواصل (دیاستم) دندانی، آنورمالی های ساختاری دندان (آملوژنز ایمپرفکتا) و بدرنگی های دندانی قابل استفاده هستند.

تفاوت این درمان با ونیر کامپوزیت این است که لامینیت پرسلنی زیباتر می باشد اما در صورت ایجاد ترک یا شکست کل کار باید مجدداً ساخته شود. اما در ونیر کامپوزیتی در صورت لب پر شدن یا ایجاد شکستگی به راحتی می توان به آن اضافه کرد.

سفید کردن دندان (بلیچینگ)

سفید کردن دندان معمولاً با اسیدهای ضعیف شده در دو مرحله انجام می شود. مرحله اول در مطب دندانپزشکی انجام می شود و پس از سفید شدن اولیه به منظور پایدار بودن درمان، مرحله بعدی در منزل توسط بیمار انجام می شود.

در صورتیکه بیمار نوشیدن چای و قهوه را به حداقل برساند احتمال برگشت درمان کاهش می یابد.

حذف خنده لثه ای با انجام جراحی لثه محافظه کارانه در فک بالا و لامینت سرامیکی هشت دندان قدامی بالا از نوع IPS emax با رنگهای سفید بلیچ ولی کاملا طبیعی و زیبا و با استحکام کافی انجام گردید. دندانهای پایه تراش چندانی داده نشدند. لطفا به مقاله لامینت های خیلی نازک لومینیرز Ultra thin در همین کانال یا وبسایت دکتر شبستری مراجعه بفرمایید.

اصلاح طرح لبخند

دو عدد ایمپلنت در نواحی دندان های اول و سوم سمت چپ  فک بالا ی بیمار  از خط وسط کاشته شده و بر روی این دو عدد ایمپلنت ،  3 عدد روکش ساخته شده از جنس زیرکونیا بشکل بریچ، سوار شدند .
به عبارت دیگر ، میتوان سه دندان قدامی فک بالا را بوسیله دو عدد ایمپلنت ، با ساختن یک بریج شامل سه عدد روکش متصل بهم ، جایگزین نمود .
روکش های ساخته شده از زیر کونیا ، رنگ و سایه های کاملا طبیعی و زیبا و شفاف داشته و از استحکام مناسبی برخوردارند .
هزینه نهایی تمام شده ی ایمپلنت ها ، بسته به نوع روکش نهایی که بر روی آنها قرار میگیرد ، همینطور فاکتورهای دیگری قیمتهای متفاوتی میتوانند داشته باشند.

  

 در این بیمار خاص ، ترکیب پیچیده ای از درمانهای مختلف شامل :
اصلاح طرح لبخند و حذف خنده لثه ای ، ایمپلنت یک دندان شکسته میانی در سمت چپ فک بالای بیمار ، روکش های ساخته شده از زیرکونیا و سرامیک در رنگ اکسترا بلیچ و نهایتا لامینت سرامیکی سایر دندانهای قدامی بیمار انجام گردید.

ایمپلنت دو دندان شماره دو چپ و دو راست بالای بیمار بهمراه لامینت سرامیکی برای سایر دندان های قدامی بیمار انجام شد تا شش دندان قدامی بالا  ( شامل دو ایمپلنت )  از نظر رنگ و فرم یکسان و قرینه بشوند

 لامینت کامپوزیتی مستقیم در مطب با حداقل تراش و اکثرا حتی بدون تراش و بدون قالب گیری با استفاده از کامپوزیت ایمپرس اووکلار رنگ خیلی سفید بلیچ BL  توسط  دکتر شبستری انجام شده است.

لامینت ها و روکش ساخته شده از زیرکونیا و سرامیک در شش دندان قدامی فک بالای بیمار .

تمام تصاویر قبل و بعد بیماران در این وب سایت و در بالا ، همگی نمونه درمان های انجام شده توسط اقای دکتر ، طی دوران اقامت در کشور استرالیا برای سالهای 1378 الی 1391 و همینطور طی دوران شش ساله ی گذشته ی که ایشان به وطن بازگشته اند ، از سال 1391 تا کنون ، انجام شده است.

تصاویر نمونه درمانهای انجام شده ، خود بهترین رزومه و گوشه کوچکی از مهارت و توانایی عملی و  تکنیکی  اقای دکتر و تجربه ی 23 ساله ایشان در کسوت دندانپزشک ، چه در خارج از ایران و چه در داخل کشور میباشد .

اقای دکتر شبستری فارغ التحصیل 22 امین دوره دانشکده دندانپزشکی مشهد در سال 1373 هستند و  تجربه گرانبهای  23   ساله در  پراکتیس دندانپزشکی در خارج و داخل ایران دارند .

برای دیدن و دریافت تصاویر و اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر موارد به کانال تلگرام دکتر شبستری و همینطور اینستاگرام دکتر شبستری مراجعه بفرمائید


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو