دندانپزشکی در شرایط کرونا

۱۳۹۹-۰۴-۰۳ توسط amir0
photo_2020-05-21_19-52-18.jpg

پالس اکسمتر دندانپزشکی

تست کرونا دندانپزشکی

پذیرش بیماران در شرایط کرونا در این دندانپزشکی

پذیرش مقدماتی مراجعین محترم( دندانپزشکی در شرایط کرونا )

تدابیر اتخاذ شده این مطب در شرایط پاندمی و شیوع ویروس Covid-19(دندانپزشکی در شرایط کرونا) برای رفاه و حفظ سلامتی شما به شرح ذیل است

 پذیرش مقدماتی در طبقه همکف ساختمان 46 خیابان ابن سینا انجام می‌شود، مراجعین محترم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع همزمان، با تب سنج و پالس اکسیمتر ی مورد معاینه و مشاوره اولیه قرار میگیرند. و به آنها دستکش، ماسک و کاور کفش داده می‌شود. این اتاق مشاوره و پذیرش ابتدایی است. لطفا برای اطلاع از ساعات مشاوره و معاینه اولیه.

مراجعین محترم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع همزمان، با تب سنج و پالس اکسیمتر ی مورد معاینه و مشاوره اولیه قرار میگیرند. و به آنها دستکش، ماسک و کاور کفش داده می‌شود. این اتاق مشاوره و پذیرش ابتدایی است. لطفا برای اطلاع از ساعات مشاوره و معاینه اولیه. با تلفن 05138455826. تماس بگیرید. یا به ادمین کانال در تلگرام پیام دهید @dandan_adپیام بدهید.این سالن پذیرش ابتدایی در همکف از محل درمان اصلی در طبقه دوم جداست، تا احتمال آلودگی اتاقهای درمان در اتر رفت و آمد مراجعین به حداقل ممکنه برسد.

 

اتاق ایزوله دندانپزشکی

 

اتاق کار بنفش با چادر ایزوله

اتاق کار بنفش با چادر ایزوله و فشار منفی، تمام امکانات، وکیوم خارج دهانی، تهویه و تصفیه هوا ی اتاق و دور دهان بیمار، اشعه یو وی سی،. مه پاش، تصفیه کننده های هوای ثابت و پرتابل، لباس‌های ایزوله کادر درمان و.. بسیاری موارد ریز و درشت دیگر رعایت می‌شوند تا احتمال سرایت عفونت چه از طریق تماسچه از طریق ذرات معلق در هوامابین بیماران، و کادر در مان، به صفر نزدیک شود.مابین هر بیمار تا بیمار بعدی حداقل سی دفیفه وقت صرف ضد عفونی کامل اتاقهای کار می‌شود.

 

اتاق ضد عفونی دندانپزشکی

مراجعین محترم سپس، بعد از انجام معاینات اولیه در طبقه همکف، چکاپ پالس اکسیمتر ی و دماسنج، و غربالگری، به طبقه دوم هدایت می‌شوند که قسمت اصلی مطب است.
در این اتاق در طبقه دوم، ، کیف، گوشی موبایل و وسایل همراه خودرا به امانت گذاشته،. از دهان شویه مخصوص استفاده می‌کنند، دست و صورت خودرا با آب گرم و صابون می شوییند،
گان جراحی، یکبار مصرف به تن می‌کنند.کلاه جراحی، کاور کفش، دستکش می پوشند. و آماده برای هدایت به اتاق ایزوله درمان می‌شوند.آین اتاق در فواصل مابین بیماران، با استفاده از اشعه یو وی سی و… وسایل ضدعفونی کننده و مه پاش، ضدعفونی می‌گردد و تهویه بسیار مناسبی دارد.

 

اتاق درمان دندانپزشکی ضد کرونا

اتاق کار آبی

اتاق کار آبی، با باکس ایزوله و تهویه خاص و مکنده هوا همراه با تصفیه هوای خروجی. این اتاق با اشعه یو وی سی،. مه پاش،. مواد ضدعفونی و….. و تهویه و تصفیه هوا، مابین بیماران، ضدعفونی می‌شود تا احتمال آلودگی بیمار بعدی، و کادر درمان، به نزدیکی صفر برسد.

دندانپزشکی در کرونا اتاق ایزوله دندانپزشکی

اتاق کار بنفش

اتاق کار بنفش با چادر ایزوله و فشار منفی، تمام امکانات، وکیوم خارج دهانی، تهویه و تصفیه هوا ی اتاق و دور دهان بیمار، اشعه یو وی سی،. مه پاش، تصفیه کننده های هوای ثابت و پرتابل، لباس‌های ایزوله کادر درمان و.. بسیاری موارد ریز و درشت دیگر رعایت می‌شوند تا احتمال سرایت عفونت چه از طریق تماس چه از طریق ذرات معلق در هوا مابین بیماران، و کادر در مان، به صفر نزدیک شود.
مابین هر بیمار تا بیمار بعدی حداقل سی دفیفه وقت صرف ضد عفونی کامل اتاقهای کار می‌شود.

 

مقاله : دندانپزشکی در شرایط کرونا

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو