پرطرفدارترین ایمپلنت های موجود در جهان

612007F1-86AB-4843-801F-BA07F13A78FD.jpeg

پرطرفدارترین ایمپلنت های موجود در جهان

بهترین ایمپلنت
بهترین ایمپلنت
سیستم های ایمپلنت دندان برای شرایط کلینیکی مختلف طراحی شده است و سازندگان، ایمپلنت های دندانی مختلفی تولید می کنند که برای شرایط کلینیکی خاصی مناسب است. انواع اصلی ایمپلنت دندان می توانند به سرعت در استخوان فک کاشته شوند و تاج پروتزی روی آنها قرار گیرد. در حالی که برخی از ایمپلنت های دندانی ابتدا باید با استخوان فک جوش خورده و سپس دندان مصنوعی روی آن ها قرار بگیرد.
برخی از این ایمپلنت ها قطر بسیار کمی دارند که برای استخوان هایی که فضای بین ریشه های دندان آنها کم است؛ به کار می رود. در حالی که برخی دیگر کوتاه تر و پهن تر هستند و برای کاشتن نزدیک حفرات سینوسی که در آن موقعیت استخوان فک نازک تر است؛ به کار می روند.
به طور معمول تمام ایمپلنت های دندانی تولید شده دارای کیفیت خوبی هستند و الزامات ساخت اساسی در آنها رعایت می شود. اما برخی از ایمپلنت های دندانی در موقعیت های خاص، کاربرد بیشتری دارند. تمام سازندگان تولید کننده ایمپلنت های دندانی سعی دارند ایمپلنتی تولید کنند که درصد موفقیت، طول عمر و دوام آن پس از کاشت در استخوان فک بیشتر باشد.

انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

 تعیین اینکه کدام سیستم ایمپلنت دندان برای کاشت ایمپلنت در حال حاضر  بهتر است؛ کمی مشکل است. اما به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت سابقه شرکت در تولید ایمپلنت و میزان سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه به منظور بهبود سیستم های تولید ایمپلنت های دندانی می توانند از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان باشد دانستن اینکه آیا ایمپلنت تولید شده در یک کارخانه، طول عمری بیشتر از ۱۰ سال پس از کاشت داشته باشد؛ نشان دهنده مرغوبیت آن ایمپلنت است. همچنین در دسترس بودن اجزا و قطعات مختلف ایمپلنت در شرایطی که با ایجاد مشکل پس از کاشت ایمپلنت ها، دندانپزشک بتواند به راحتی ایمپلنت یا قطعات آن را تعویض کند از دیگر ویژگی های برندهای مشهور جهان است.
شرکتهای قابل اطمینان تولید کننده ایمپلنت دندان را می توان با انجام تحقیقات مختصری نسبت به گارانتی و تضامینی که ارائه می دهند؛ شناخت.

طبق این مقاله 25 مورد اول به ترتیب پرطرفدارترین و بهترین ایمپلنت های دندانی از نظر ستاره های داده شده که مورد تایید انجمن دندانپزشکی امریکا می باشد که چهار مورد آن در حال حاضر در مطب دکتر شبستری موجود  و مورد استفاده واقع میگردد که به ترتیب به شرح ذیل است

1.DENTIUM USA

2.(HIOSSEN(OSSTEM

3.BIOHORIZONS

4.ZIMMER BIOMET DENTAL


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


سئوالات پر تکرار

طول عمر و دوام ایمپلنت چقدر است
ایمپلنت بدون جراحی چیست
قیمت ایمپلنت چند است
دلیل تفاوت قیمت (زیبایی- ایمپلنت ) در مطب های مختلف
قسمت های مختلف تشکیل دهنده ایمپلنت چیست
مدت زمان مورد نیاز برای یک درمان موفق
مراقب افراد بدون تخصص و مداخله گر در پروسه درمان باشید
فایل ویدیو

فعالیت ما را دنبال کنید

متن ویدیوهای آموزشی منتشر شده از دکتر در برنامه بسوی زندگی در شبکه 5 استانی خراسان رضوی




کلیه حقوق این قالب مربوط به مطب دندانپزشکی شبستری می باشد طراح نوآوران پردازش

فیلترها: لیست تگ ها برای جستجو